امروزه اپلیکیشن اینستاگرام یک برنامه بسیار محبوب در بین کاربران فضای مجازی است. به طور کلی هر کاربری که یک پست را در صفحه خود به اشتراک می‌گذارد، به دنبال جمع کردن لایک‌های بسیاری است تا پست خود را بیشتر با کاربران دیگر به اشتراک بگذارد. ما در این مقاله می‌خواهیم نکاتی را درباره افزایش لایک اینستاگرام به شما آموزش دهیم.

راه‌های زیاد شدن لایک برای پستی که به اشتراک می ‌گذارید.

همه‌ ما قطعاً می‌دانیم که اینستاگرام به یک منبع درآمد بسیار خوب برای همه‌ کاربران درآمده است و به همین دلیل طرفداران زیادی دارد. اما اگر می‌خواهید واقعاً از این راه درآمد داشته باشید، باید پستی را به اشتراک بگذارید که برای همه قابل دیدن باشد. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که شما بتوانید میزان لایک و کامنت و انتشار پست را افزایش دهید. روش‌های مختلفی برای افزایش لایک اینستاگرام وجود دارد. اما ما در ادامه تعدادی از مهم‌ترین نکات در این زمینه را برای شما شرح می‌دهیم. رعایت کردن این نکات می‌تواند پست شما در اینستاگرام به لایک میلیونی برساند.

چگونه لایک اینستاگرام را افزایش دهیم

از فیلتر‌های عکسی استفاده کنید که چشم‌ ها را به دنبال خود می‌ کشاند.

یکی از عوامل مهمی که باعث می‌شود پست شما بیشتر به چشم بیاید و هزاران نفر روی آن پست کلیک کنند و آن را ببینند، این است که شما از فیلتر‌های خوب و جذابی استفاده کنید. سعی کنید عکس‌هایی را که می‌خواهید در اینستاگرام نشر دهید، عکس‌هایی باشد که در چند اپلیکیشن اختصاصی مانند اینشات، اسنپ چت، کانوا و… آن‌ها را تدوین و نورپردازی کنید و روی آن افکت ایجاد کنید. این کار به شدت باعث افزایش لایک اینستاگرام خواهد شد. همچنین هیچ وقت یک عکس خام را از گالری به اشتراک نگذارید.

از هشتگ‌ های محبوب و مناسب و پرطرفدار استفاده کنید.

هشتگ‌ها یکی دیگر از عواملی هستند که باعث می‌شوند پست شما دیده و در نهایت لایک شود. هشتگ‌ها نقش بسیار مهمی در اینستاگرام دارند و به کاربران کمک می‌کند موضوعی را که به دنبال آن هستند، خیلی راحت پیدا کنند. اگر شما برای هر پست خود هشتگ مناسب با موضوع آن را بنویسید، باعث می‌شود پست شما به اکسپلور اینستاگرام برود و در دسترس افراد بسیار زیادی به غیر از فالوور‌های شما قرار بگیرد و همین سبب افزایش لایک اینستاگرام شما می‌شود. فقط دقت کنید که باید از هشتگ‌هایی استفاده کنید که جذاب و جالب و پر جست و جو باشند.

پست‌ هایی که مربوط به رویداد‌های مناسبتی است به اشتراک بگذارید.

اشتراک ‌گذاری پست‌های به روز و مناسبتی و محبوب یکی دیگر از عواملی است که می‌تواند به شما کمک کند تا لایک بیشتری جمع ‌آوری کنید. برای مثال وقتی به کریسمس یا هر مناسبتی که در فضای مجازی ترند شده و همه از آن‌ها عکس ارسال می‌‎‌کنند، مانند هالویین، روز خشونت علیه زنان و هزاران رویداد‌های دیگری که اکثرا به آن واکنش نشان می‌دهند و هشتگ آن را جست و جو می‌کنند. این کار باعث افزایش لایک اینستاگرام شما می‌شود. پس فراموش نکنید هنگام منتشر کردن پست مناسبتی، حتما از هشتگ مناسب آن استفاده کنید تا در اکسپلور برای همه‌ کاربران نمایان شود.

چگونه لایک اینستاگرام را افزایش دهیم

لینک کردن دیگر اکانت ‌هایتان در فضای مجازی به اکانت اینستاگرام

وقتی شما تعداد فالوور‌هایتان زیاد باشد، پس به همراه آن تعداد لایک شما هم زیاد خواهد بود. یکی دیگر از روش‌های افزایش لایک اینستاگرام این است که شما لینک سایر اکانت‌های فضای مجازی مانند فیسبوک، توییتر، یوتیوب و… را به اکانت اینستاگرام خود لینک کنید تا دوستان بیشتری که در آن برنامه‌ها شما را دنبال می‌کردند، در اینستاگرام نیز اکانت شما را پیدا کنند و شما را دنبال کنند تا در نهایت فالوور‌هایتان زیاد شود و در پی آن لایک پست‌هایتان هم افزایش یابد.

یک کاربر فعال باشید.

شما باید در اینستاگرام یک کاربر همیشه فعال باشید که هر روز استوری بگذارید و هفته‌ای چند مرتبه پست به اشتراک بگذارید تا هم اکانت شما و هم پست‌هایتان دیده شود. یا مثلاً در پست سایر کاربران به خصوص کاربران معروف مانند بازیگران، سلبریتی‌ها، فوتبالیست‌ها و… کامنت بگذارید و نظر‌های مناسب و جذابی ارائه دهید تا بیشتر دیده شوید و کاربران دیگر به صفحه شما بازدید داشته باشند. این نکته هم در افزایش لایک اینستاگرام شما تأثیر خواهد داشت.

عکس ‌های هنری و باکیفیت به اشتراک بگذارید.

از دیگر عواملی که می‌تواند بازدید پست شما را زیاد کند، این است که سعی کنید عکس‌های هنری و جالبی با کیفیت بالا بگیرید. معمولاً اکثر کاربران از عکس‌های روزمره‌ای که در حالت عادی و تکراری گرفته می‌شود، خسته شده‌اند و آن را مشاهده نمی‌کنند. پس یکی از راه‌های افزایش لایک اینستاگرام این است که شما یک عکس هنری خوب و جذاب که چشم دنبال ‌کنندگان را به خود می‌کشاند، به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال می‌توانید برای این کار از افکت‌هایی مانند نوردهی طولانی مدت یا لانگ اکسپوژ و یا غیره با استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف استفاده کنید.

پست‌ هایتان را پروموت کنید.

شما می‌توانید اکانت اینستاگرام خود را در حالت بیزینسی و در زمینه خاصی از بلاگری تنظیم کنید تا پروفایل شما برای افراد بیشتری اکسپلور شود و لایک بیشتری جمع ‌آوری کنید.

چگونه لایک اینستاگرام را افزایش دهیم

افزایش لایک اینستاگرام، راهی برای دیده شدن!

ما در این مقاله سعی کردیم راه‌های افزایش لایک اینستاگرام را به شما توضیح دهیم تا اگر می‌خواهید از این راه کسب درآمد داشته باشید و بیزینسی را راه بیندازید، بتوانید به صورت اصولی این راه را پیش بگیرید. در ضمن سعی کنید یک پروفایل جذاب با یک بیوگرافی خیلی خوب با نگارش عالی که درباره موضوع صفحه خود توضیح می‌دهید، تشکیل دهید و پست‌ها را با نظم و ترتیب و یک برنامه ‌ریزی خوب اشترک ‌گذاری کنید و از گذاشتن استوری غافل نشوید. همه‌ این‌ها باعث می‌شود صفحه شما به یک صفحه پربازدید تبدیل شود.