شاید بارها شما نیز با این مسئله مواجه شده اید که یک موضوع جذاب بین کاربران شبکه های اجتماعی به سرعت منتشر می شود. مثلا در مدت زمان محدودی کلیپ، عکس یا محتوایی مرتب ذخیره و بین پیج های مختلف مبادله می شود و حتی به شبکه های اجتماعی دیگر نیز راه پیدا می کند.به این چنین پست هایی ، پست وایرال می گویند. این نوع پست ها به جذب مخاطبین جدید و افزایش فالور های شما بسیار کمک می کند.

چگونه در اینستاگرام یک پست وایرال منتشر کنیم؟

هنگامی که شما یک پست را در اینستاگرام منتشر می کنید، الگوریتم های اینستاگرام بررسی می کنند که پست شما تا چه میزان مورد تعامل کاربران قرار می گیرد. هرچه لایک و کامنت هایی که دریافت می کنید بیشتر باشد موفق تر بوده اید.

هرچه امتیاز بالاتری دریافت کرده باشید شانس بیشتری دارید که در صفحه اکسپلور برخی از کاربران دیده شوید. حالا اگر باز هم پست شما تعامل خوبی از بینندگان دریافت کند پست شما در بالای فید دنبال کنندگان شما قرار میگیرد و کاربران بیشتری پست شما را مشاهده می کنند.

اما اگر  پست شما تعامل خوبی از دنبال کنندگانتان دریافت نکند کاملا برعکس عمل می کند و پست شما به پایین فید کاربرانتان خواهد رفت و دنبال کنندگان خیلی کمتری آنرا مشاهده می کنند.