۱-تبلیغات شبکه‌های اجتماعی:

در این نوع از انواع تبلیغات در فضای مجازی،می توانید به معرفی محصول خود بپردازید.

2-تبلیغات موتور جستجو (SEM):

در مقابل SEO که به صورت بدون هزینه و بر مبنای بهینه سازی محتوای سایت صورت می گیرد؛ SEM قرار دارد که به صورت پرداختی است.

3- تبلیغات کلیکی (CPC / PPC):

در این روش، بنا بر قرارداد هر کسب و کار در ازای هر کلیک بر روی لینک یا بنری که منتهی به وب سایتش می شود، مبلغ مشخصی به سایت لینک دهنده پرداخت می کند.

۴-تبلیغات نمایشی:

در این روش وب‌سایت تبلیغ دهنده با طراحی بنر تبلیغاتی مورد نظر خود و اجاره جایگاه بنری موجود در وب‌سایت‌های پربازدید اقدام به معرفی محصول خود می‌کند.

5-تبلیغات اپلیکیشنی:

شامل تبلیغاتی می‌شود که در ازای پرداخت وجه، در جایگاه تبلیغ یک اپلیکیشن و یا به صورت پخش ویدئو در هنگام استفاده از یک برنامه ظاهر می‌شود.

6- رپورتاژ آگهی:

این نوع از انواع تبلیغات در فضای مجازی درواقع مقاله‌ای است که به صورت یک مطلب علمی در یک سایت مرتب منتشر می‌شود. در این از تبلیغ‌ها با اینکه هدف متن تبلیغ یک کسب و کار است ولی کاربر متوجه تبلیغ بودن آن نمی‌شود.

7-ایمیل مارکتینگ:

یکی از بهترین انواع تبلیغات در فضای مجازی و بازاریابی نوین که یک کسب و کار با استفاده از آن می تواند به جذب مشتری برای فروشگاه اینترنتی خود بپردازد، ایمیل مارکتینگ است!

8-تبلیغات اسپانسری:

تبلیغات اسپانسری در واقع آن دسته از تبلیغاتی است که در ابتدای هر ویدئو به صورت تصویر و یا ویدئو کوتاهی برای شما پخش می‌شود.

9-اینفلوئنسر مارکتینگ:

اینفلوئنسر ها افرادی هستند که تعداد زیادی از افراد پست ها و یا ویدئو های آن‌ها را دنبال می‌کنند ،در ازای قراردادی، فرد اینفلوئنسر اقدام به معرفی کالا و یا خدمات یک کسب و کار می‌کند.