اینستاگرام درواقع یک اپلیکیشن است که برروی گوشی های هوشمند نصب می شود. بطور کلی تبلیغات در اینستاگرام از بهترین روش های تبلیغات در شبکه های اجتماعی می باشد و برای اکثر صنایع ها و سازمان ها لازم است تا در اینستاگرام همه ی محصولات و خدمات خود را قراردهند. برای داشتن یک پیج کاری مناسب بهتر است موارد زیر را رعایت کنید.

برای تبلیغات و فروش یک صفحه ی مجزا از پروفایل شخصی خود ایجاد کنید، و به نکات زیر دقت کنید.

–در قسمت پروفایل و در بخش biography، آدرس سایت خود را قرار دهید.( اگر سایت ندارید، آدرس پروفایل دیگر شبکه های اجتماعی خود را قرار دهید.)
— محتواهایی که برای عکس ها قرار می دهید باید متناسب باشد، و از محصولات خود تعریف آن چنانی نکنید و حالت میانه را پیش بگیرید ، اجازه بدهید تا مشتریان خود درباره محصولات شما تصمیم بگیرید.
–اینستاگرام رسانه تصویر است، بهتر است با عکس های خلاقانه و با کیفیت که موجب توجه بیشتر کاربر می شود محصول خود را به نمایش بگذارید.
— از اجرای مسابقه و کمپین در اینستاگرام غافل نشوید، البته این امر با اهداف متفاوتی انجام می شود، مثلا درگیر کردن مخاطبان، افزایش فالوور و …
— آموزش در رابطه با کسب و کارتان در اینستاگرام
ابتدا سعی کنید چیزی به مخاطب تان اضافه کنید و بعد طلب فروش بیشتر و پول کنید. مثلا اگر کسب و کار شما فروش محصولات آرایشی است، با آموزش در رابطه با استفاده از محصولات آرایشی و یا موارد مربوطه مثل اطلاعات درباره نوع پوست، جنس مو و .. می توانید صفحه اینستاگرام خود را جذاب تر کنید.
–داشتن محتواهای جذاب و اختصاصی در اکانت اینستاگرام شما باعث جذب بیشتر افراد به عکس ها و محصولات شما می شود.
–فعال بودن در اینستاگرام باعث می شود، پروفایل شما در جستجو با سرعت بیش تری پیدا شود و افراد بیشتری پروفایل شمارا ببینند. جهت افزایش فالوور این مقاله را مطالعه کنید.
–از عوض کردن عکس پروفایل خود بصورت ماهانه غافل نشوید، چرا که در این صورت اینستاگرام، شما را در رده ی پروفایل های فعال می گذارد.